06.08.2013

Dotyky cez internet. S týmto sloganom bola nedávno uvedená do pozornosti technologická novinka Fundawear. Ide o hračku pre dospelých, o ktorej by sme na našich stránkach zrejme nepísali, keby… Keby okolo nej nevypuklo doslova šialenstvo. Kým pre niekoho je sex povinnosť, iní ho berú, ako hobby. Ľudia vždy budú hľadať niečo, čo im spestrí a vylepší sexuálny život. A to zvlášť vtedy, ak sú od partnera vzdialení stovky kilometrov a chcú zostať verní.

Nevera so spodnou bielizňou, alebo – Fundawear sa predstavuje

Predstavte si jednoduchú situáciu. Sedíte na nudnej výrobnej porade v kancelárií svojho šéfa a preberáte ešte nudnejšie grafy, ukazovatele, rozpočty, vízie do budúcnosti a otrepanú obchodnú stratégiu. Z monotónnych hlasov vašich diskutujúcich kolegov sa vám zatvárajú viečka a čochvíľa hrozí, že vám hlava klesne smerom k prsiam.
Odrazu zacítite jemné šteklenie medzi nohami (čo vás samozrejme dokonale preberie)… Nie, nie je to váš chlipný šéf, ktorý sa vás pokúša ohmatávať. Sú to vaše nohavičky, vlastne váš milenec, ktorý aktivoval na svojom mobilnom telefóne aplikáciu Fundawear. Na vašej tvári sa objaví blažený výraz a zasnený pohľad prezrádza, že ste stratégiu vášho šéfa dokonale pochopili. Aspoň s pohľadu prísediacich. Pravda sa však ukrýva niekde úplne inde. Tam, kde by to nik nečakal.

Názov Fundawear je zložený z anglického Fun = zábava a Underwear = spodná bielizeň. Ide vlastne o technológiu, ktorá pomocou telefónu a vzdialeného užívateľa aktivuje časť nohavičiek s dômyselnou vibračnou plochou, ktorá potom stimuluje dotyky partnera na tých najintímnejších miestach.

Od kondómov k bielizni

Americká spoločnosť Durex je známa, ako najväčší vývozca gumenej pánskej ochrany na svete. Tento rok však pre ňu predstavuje zlom, nakoľko to bola ona, čo prišla s technológiou Fundawear. Aj keď by sme mohli opäť hovoriť o sfére bezpečného sexu, ku kondómom to má veľmi ďaleko. Vývojom bielizne Fundawear bola poverená spoločnosť Snepo.
„Vibrovanie v spojení s erotickým životom ľudí je tu už dávno. Človek zistil, že vibrácie mu spôsobujú rozkoš a určite vám nebudem musieť napovedať, aby ste si spomenuli aspoň na jeden erotický prístroj, ktorý k svojej činnosti využíva práve vibrácie," hovorí vedúci technik vývojárskeho tímu Ben Moir a dodáva:“ Dnešné technológie sú z veľkej časti o tom, ako sa dá využiť už vymyslený nápad novým spôsobom. Spodná bielizeň, dotyky, vibrácie a vzdialený prístup sú prvky, ktoré doposiaľ nikto neskombinoval.“

Podieľať sa na vývoji a praktických skúškach vibrujúcej podprsenky je snom každého vývojára mužského pohlavia

Podieľať sa na vývoji a praktických skúškach vibrujúcej podprsenky je snom každého vývojára mužského pohlavia

Ako teda „vynález“ funguje? Na prvý pohľad obyčajná spodná bielizeň ukrýva v sebe vibračné motorčeky miniatúrnej veľkosti. Sú pomerne dosť podobné tým, ktoré už dlhšiu dobu využívajú mobilné telefóny. Ich funkciu (vibrovanie) riadi mikroprocesor, ktorý cez internet dostane príkazy od vzdialeného mobilného telefónu, resp. jeho majiteľa. Vývojársky tím k tomu vyvinul mobilnú aplikáciu, pomocou ktorej partner prechádza prstom po displeji mobilného telefónu, kde sú zobrazené špecifické časti spodného prádla (mužského aj ženského) a tým vzrušuje svojho partnera. Hoci aj na vzdialenosť tisícok kilometrov. Ženy to majú opäť o niečo lepšie, nakoľko existuje možnosť výberu medzi nohavičkami a vibračnou podprsenkou. Riaditeľ projektu Jay Morgan dopĺňa: „Správne riešenie nám pomáhali hľadať austrálski vedci, ktorí sa zaoberajú svalmi a dotykovými receptormi a tým, ako fungujú v oblasti erotogénnych zón muža a ženy. Preto sa dá o Fundawear hovoriť aj, ako o predohre budúcnosti. Nežartujem. Robili sme prieskum a výsledky boli prekvapivé pre mnohých mužov. Ženy totiž často nadávajú, že sa večer nemôžu dostať do nálady a posledná vec, na ktorú myslia je zakrádajúca sa mužská ruka pod paplónom. V žene musíte udržiavať oheň celý deň. Aj keď nie ste spolu. Musíte jej dať najavo, že po nej túžite nielen v noci. Máme teda roztomilé riešenie.“

Výhody a nevýhody

Samozrejme takáto vecička nikdy nenahradí kontaktné dotyky dvoch ľudí. Výrobcovia však udávajú ako hlavný klad možnosť pre odlúčené páry cítiť navzájom svoje virtuálne dotyky, aj keď ich momentálne delia obrovské vzdialenosti. Navyše testovacie páry, ktoré si Fundawear vyskúšali zhodne rozprávali nielen o erotike, ale aj zábave, ktorú s týmto zariadením zažili. Keďže motorčeky v bielizni spotrebujú veľmi málo energie, nebudú elektronické nohavičky, ani trenírky či podprsenka stáť veľmi veľa peňazí. Behom prvého dňa si video, ktoré predstavovalo Fundawear pripísalo niekoľko sto tisíc zhliadnutí. Záujem teda je. Otázkou však zostáva, koľko užívateľov by si ho ozaj kúpilo. Tvorcovia Fundawear si myslia, že záujem o kúpu bude veľký.

Objavujú sa však aj negatívne scenáre a kontroverzné otázky. Čo ak sa niekomu podarí pripojiť sa na vaše intímne oblečenie nelegálne? Bude sa to brať, ako sexuálne obťažovanie? Bude sa dať účinne brániť proti Fundawear – hackerom?

A samozrejme je tu ešte ďalšia podstatná otázka. Ako sa bude dať takáto bielizeň prať? Bude elektronika dostatočne odolná voči vode a pracím práškom? Výrobcovia sľubujú, že áno. My však naisto môžeme konštatovať, že tento prírastok do šatníka budeme musieť prať pomerne často. Fundawear sa už čoskoro objaví na pultoch predajní. Nevieme však, či to budú predajne s mobilnými telefónmi, alebo so spodnou bielizňou. Uvidíme…

Foto: apcmag.com, blog.sfgate.com

Hodnotenie
1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Počet hodnotení: 2


Náhodné články z aktuálnej sekcie Náhodné videá z aktuálnej sekcie

    V danej kategórii sa nenachádzajú žiadne videá.

Komentáre

Páči sa vám autorov štýl písania, stotožňujete sa s jeho názorom alebo si myslíte, že sa na vec pozerá zo zlého uhla a niečo mu uniká? Zapojte sa do diskusie a vyjadrite svoj názor!

nebude uverejnený
Alebo sa prihláste »
Koľko je 1 plus dva?
Položky označené * sú povinné

Milan Švidroň 07.08.2013 09:51
Milan Švidroň

Beriem to ako ďalší klinec do truhly so vzťahmi, ale na druhej strane sa mi opäť a opäť natíska otázka - čo tí ľudia nevymyslia ???

Prihlásenie
 
 
Reklama