24.11.2015
(Platená inzercia)

Cvičenie na rotopede je jedným z najlepších spôsobov, ako schudnúť. Kalórie sa začnú spaľovať takpovediac okamžite, no je dôležité správne si rozvrhnúť a dodržiavať tréningy, aby bol úbytok na váhe viditeľnejší a dlhodobejší. Intenzívny tréning zaručuje rýchlejší výsledok. Plánujete zlepšiť svoju kondičku? Čaká Vás v lete senzačná last minute dovolenka Čierna Hora, prípadne ste si zvolili inú destináciu, a chcete sa popýšiť svojou sexy postavou? V tom prípade čítajte ďalej a začnite chudnúť. Stacionárne bicykle ponúkajú okrem iného aj efektívne kardiovaskulárne cvičenie, ktoré môžete realizovať napríklad i pri pozeraní večerných správ alebo obľúbeného seriálu.

Plánovanie

Pokiaľ nie ste športovo aktívny, mali by ste zvyšovať tempo na rotopede opatrne. V prípade, že máte menej ako 50 rokov, Vaša tepová frekvencia nesmie prvé tri týždne cvičenia prekročiť 140 úderov za minútu. Ak ste starší ako 50 rokov, tepová frekvencia musí byť v priebehu piatich týždňov tréningu nižšia ako 120 úderov za minútu. Ihneď, ako si všimnete, že Váš tep vyskočil, spomaľte! Počas prvých troch týždňov trénujte trikrát za týždeň, potom zvýšte intenzitu na štyri dni a po zhruba dvoch mesiacoch môžete trénovať už päť dní v týždni. V prvej etape nebicyklujte dlhšie ako štyri až šesť minút, do troch mesiacov môžete dĺžku zvýšiť na 20 minút a postupne pridávajte. Za optimálny čas sa považuje asi 45 minút, no z času na čas môžete do tréningu zaradiť aj dlhšiu cvičebnú jednotku. Všetko závisí od Vašej fyzickej kondície.

Chudnite bezpečne

Počet kilogramov, ktoré môžete stratiť vďaka rotopedu, je v podstate neobmedzený. Mali by ste si ale uvedomiť, že Vaše chudnutie ovplyvňuje mnoho faktorov (vrátane stravy). Pokiaľ chcete schudnúť, musíte spáliť viac kalórií než spotrebujete. Upravte svoj jedálniček a dennú dávku kalórií. Hodinovým tréningom na stacionárnom bicykli môžete spáliť cca 500 kalórií. Mali by ste tiež vedieť, že rotopedy zaťažujú regeneračný systém oveľa menej ako bežiaci pás alebo stepper. Dôvodom je to, že rotoped nevyužíva celkovú hmotnosť nášho tela, čím nezaťažuje náš organizmus tak, ako iné aeróbne aktivity. Cyklistika je dokonca pre tvarovanie tela lepšia ako beh. Chcete tuky spaľovať o niečo intenzívnejšie? Potom pridajte k cvičeniu na rotopede svižnú chôdzu. Chudnúť pomaly je zdravšie, ako keby sa Vám to podarilo naraz a intenzívne. Stratiť 5 kg za mesiac je iste lepšie ako stratiť ich za týždeň. Preto to zbytočne nepreháňajte. Prax tiež ukázala, že kilá, ktoré stratíte pomaly, nemáte tendenciu nabrať. Rýchle chudnutie sa často spája s jojo efektom. Obéznejší ľudia budú chudnúť v prvom týždni rýchlejšie než tí štíhlejší, pretože vďaka poteniu sa z nich dostane prebytočná voda. Osoba vážiaca 70 kg môže za hodinu spáliť 292 kalórií (rýchlosť 5 m/s), kým osoba vážiaca 100 kg spáli pri rovnakej rýchlosti za hodinu 436 kalórií.

Ďalšie výhody cvičenia na rotopede

Vďaka pravidelným tréningom na stacionárnom bicykli získate pekne formovaný zadok, no tiež dokonalé lýtka a stehná. Ak teda chcete získať proporcie snov, určite investujte do kúpy rotopeda. Chcete znova dostávať od svojho partnera, ale aj od ďalších osôb, úctivé poklony a krásne citáty o láske? Urobte niečo pre svoje telo a buďte opäť sexy. Na rotopede môžete cvičiť aj počas sychravých dní a je vhodný pre celú rodinu. Nemusíte sa objednávať do posilňovne, cvičte kedykoľvek si nájdete čas.

Ako správne cvičiť na rotopede

V prvom rade si nájdite a nastavte vhodnú pozíciu pre cvičenie, pričom je dôležité nájsť vyhovujúcu polohu pre Váš typ postavy, ako aj dĺžku končatín. Musí Vám vyhovovať výška, tvar a pozícia sedadla. Dbajte aj na správne nastavenie riadidiel. Pred samotným cvičením na stroji sa krátko rozcvičte a doprajte si strečing. Začínajte tréning s nižším zaťažením. Po rozohriatí svalov smiete pridať na intenzite. Pred ukončením opäť zvoľnite a uvoľnite svaly.
Sme presvedčení, že cvičenie na rotopede si zamilujete, pretože otvára široké možnosti pre zlepšenie Vášho zdravotného stavu a kondície.

Zdroj: enkivillage.com, livestrong.com, livehealthy.chron­.com
Foto: media3.onsugar.com, photos2.deman­dstudios.com

Hodnotenie
1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Počet hodnotení: 0


Náhodné články z aktuálnej sekcie Náhodné videá z aktuálnej sekcie
Komentáre

Páči sa vám autorov štýl písania, stotožňujete sa s jeho názorom alebo si myslíte, že sa na vec pozerá zo zlého uhla a niečo mu uniká? Zapojte sa do diskusie a vyjadrite svoj názor!

nebude uverejnený
Alebo sa prihláste »
Koľko je 1 plus dva?
Položky označené * sú povinné

Lojzo (Neregistrovaný užívateľ) 12.02.2016 13:35
Lojzo

To som o rotopedoch nevedel. Rad by som sa opytal, ci mam zacat uzivat aj nejake "podporne latky". Chcel by som zacat rapidnejsie spalovat a ubazujem nad Lecitinom www.protein.sk/ginkgo-lecithin-biotech-usa-produkt . Mate s nim mozno skusenosti? Dakujem za nazor.

Prihlásenie
 
 
Reklama