26.07.2010

Začiatkom minulého týždňa bola redakcia Hobbyportálu informovaná našim návštevníkom o zaujímavej kampani s názvom „Do knižnice“, orientovanej na ľudí do 25 rokov. Kampaň prebieha prostredníctvom súťaže určenej tejto cieľovej vekovej skupine. Súťaží sa v navrhovaní bilbordov, plagátov, prostredníctvom ktorých budú mladí prezentovať čítanie a knižnice. Jednotlivé práce bude hodnotiť odborná porota a víťazi budú odmenení.

Nesúťažný návrh

Nesúťažný návrh

Na oficiálnej stránke kampane sa píše: " Celoslovenská kampaň vznikla ako reakcia na nedostatočnú pozitívnu pozornosť, ktorá je venovaná čítaniu a slabú informovanosť verejnosti týkajúcu sa knižníc a knižnično-informačných služieb.
Prečo čítanie? Lebo z rôznych prieskumov vyplýva, že deti s pribúdajúcimi rokmi strácajú o čítanie záujem, ale na druhej strane existuje skupina detí, pre ktoré je čítanie stále príťažlivé a obohacujúce. Z prieskumov vyplýva aj to, že deti si, čo sa týka kníh, dajú najviac poradiť od svojich rovesníkov, a tak sme pre ne vytvorili verejný priestor na to, aby im mohli poradiť hravým, nápaditým a vôbec nie mentorským spôsobom". (www.dokniznice.sk)

Zdroj: Dokniznice.sk, Jakub Nedoba

Hodnotenie
1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Počet hodnotení: 0


Náhodné články z aktuálnej sekcie Náhodné videá z aktuálnej sekcie

    V danej kategórii sa nenachádzajú žiadne videá.

Komentáre

Páči sa vám autorov štýl písania, stotožňujete sa s jeho názorom alebo si myslíte, že sa na vec pozerá zo zlého uhla a niečo mu uniká? Zapojte sa do diskusie a vyjadrite svoj názor!

nebude uverejnený
Alebo sa prihláste »
Koľko je 1 plus dva?
Položky označené * sú povinné

Prihlásenie
 
 
Reklama