Žijeme v 21. storočí, spoločnosť a technika napredujú rýchlejšie ako my stíhame registrovať. Každý faktor nášho života podlieha zmenám a vynoveniam. Udržať krok s pokrokom nie je ľahké. No ak sa nechcete v tejto dobe stratiť, je veľmi dôležité, aby ste s týmito zmenami a vynoveniami držali krok.
Nostalgia stále bojuje s modernizáciou spoločnosti. V prípade, že chcete aby vaša prevádzka, alebo podnik mali istý nádych nostalgie, neznamená to, že sa o nich nemusíte starať.
1.Nesúď knihu podľa obalu
Toto pravidlo pri podnikaní nie vždy platí. Každý typ podniku si vyžaduje niečo iné, no držte si na pamäti, že ak vaša reštaurácia vyzerá zanedbane, no kuchár je šikovný, nemusí vám to priniesť také množstvo spokojných zákazníkov, ako by ste chceli. Zovňajšok je dôležitý rovnako ako služby. Snažte sa ich udržiavať v rovnováhe, prvý dojem je pre vás kľúčový. Nemusíte investovať tisíce, nové podlahy, vkusné plastové okná, elegantný nábytok, dekorácie, to všetko sú faktory, ktoré hrajú rolu pri službách, ale aj administratíve. V príjemnom prostredí sa dobre funguje, pracuje a aj sa tam dobre vracia. Nepodceňujte teda vzhľad. Spoľahlivá stavebná firma Banská Bystrica, ktorá sa zameriava aj na rekonštrukciu objektov vie pracovať s vašim rozpočtom a v termíne spraviť rýchle a efektívne opravy pre priestory rôznej veľkosti a zamerania.
2.Trendy
Či už sa jedná o avokádové smoothies, gluten free koláče, alebo fit lopty namiesto kancelárskych stoličiek, musíte držať s trendami krok. Žijeme v dobe sociálnych médií, a sú to maličkosti čo robia vaše zariadenie lepším a jedinečným. Nie všetci sme milovali Twilight alebo 50 odtieňov šedej, no nič to nemení na tom, že to boli fenomény čo otriasli spoločnosťou, a ignorovať ich je arogantné a hlúpe. Sledujte čo je nové a zaujímavé, nie len doma ale aj vo svete. Pomôže vám to.
3.Sociálne siete
Nech sa jedná o čokoľvek, sociálne siete sú vaše spojenie so svetom. Je to forma reklamy, propagácie, zdroj informácií, prostriedok na vyjadrenie vášho postoja k súčasným situáciám a udalostiam spoločnosti. Väčšinu našich informácií získavame práve z internetu, jeho vplyv na náš výber je neuveriteľný. Nemusíte mať všetky podoby sociálnych médií. Instagram a Facebook sú najľahšie na správu. Ak na to nemáte čas, nájdite niekoho kto vám tam dva-trikrát za týždeň niečo napíše, pridávajte pravidelne zmeny v menu, otváracích hodinách, informácie o udalostiach etc. Vyzývajte svojich zákazníkov na to, aby vám napísali hodnotenia. Reagujte na názory a veďte diskusiu. Nebuďte ako žaba pod kameňom!
4.Čistota pol života!
A polovica vašej reputácie. Starajte sa o to, aby vaše zariadenia boli čisté, najmite si profesionálnu upratovaciu firmu, ktorá príde aspoň raz za mesiac a všetko dôkladne vyčistí. Čistota je dôležitá aj pri prevencii chorôb a zohráva veľkú rolu počas prvého dojmu. Upratovačka sa vám postará o každodennú čistotu, ale hĺbkové čistenie je rovnako dôležité. Správne čistiace prostriedky, kvalitná čistiaca technika a dobre školený personál sú faktory, ktoré nesmiete podceňovať.
5.Školenia
Nikdy nie sme dosť starí na to, aby sme sa učili nové veci. Postarajte sa o to, aby boli vaši zamestnanci dobre zaškolení, a aby vedeli správne ovládať techniku, s ktorou musia pracovať. To, že máte systém ktorý funguje, neznamená, že neexistuje jednoduchšia cesta ako veci robiť. Vzdelávajte sa, komunikujte so svojimi zamestnancami, oni sú tí ktorí vám budú vedieť najlepšie poradiť.
A hlavne nezabúdajte na to, že toto všetko nie je niečo čo sa stane z večera do rána. Zmenám musíte podstupovať pravidelne, sledovať čo sa deje v okolí, po čom je dopyt, aby ste vedeli správne vyhovieť trhu a jeho požiadavkám. Nech už sa jedná o čokoľvek! Nenadarmo sa hovorí, náš zákazník, náš pán.
Zanechať odpoveď