23.02.2021
(Platená inzercia)

Online priestor je plný mnohorakých ponúk, ktoré sa navzájom predbiehajú vo svojej pestrosti a zaujímavosti. Zaujať v takej veľkej konkurencii nie je vôbec jednoduché a bude vyžadovať využitie vhodných marketingových nástrojov. Ako na to, vám poradíme v nasledujúcom článku.

Google reklama — aby zákazníkov zaujala práve vaša ponuka

O reklame Google ste už iste počuli. Je výborným nástrojom, ako zvýšiť návštevnosť vašej stránky a následne aj rast vašich predajov a zisku. Google reklama sa dá vhodne nastaviť na základe viacerých kritérií:

-- kľúčové slová,
– región,
– vek cieľovej skupiny,
– čas.

Google reklama sa vďaka použitým kritériám dá presne zacieliť na vašich potenciálnych zákazníkov. Predstavuje zároveň lacný spôsob propagácie — za jej zobrazovanie na webových stránkach alebo vo vyhľadávaní neplatíte. Platíte len za kliknutie na odkaz na vašu stránku. Zaujíma vás, ako zistíte, či bola vaša investícia prínosom? Google reklama vám pomocou rôznych nástrojov umožní aj sledovania nárastu návštevnosti.

Ako pripraviť vhodnú reklamnú stratégiu

Či už predávate práčky, motorky alebo vidlice na bicykel, vaša investícia vám nemusí priniesť očakávaný výsledok. Aby ste uspeli, odporúčame vám obrátiť sa na profesionálov z online marketingovej agentúry. Odborníci z tejto oblasti vám pomôžu zistiť, kto je vaša cieľová skupina a aké sú jej záujmy alebo potreby. To, že napríklad vidlice na bicykel budú hľadať najmä vášniví cyklisti, asi viete aj vy. Po dôkladnej analýze sa však môžete dozvedieť aj to, čo vašu cieľovú skupinu na internete najviac zaujíma, aké navštevuje stránky a podobné dôležité informácie.

Na základe zistených faktov vám marketingová agentúra pomôže vytvoriť tú najvhodnejšiu stratégiu, ktorá vás odlíši od konkurencie. Okrem zvýšenia návštevnosti stránky tak prinesie aj zviditeľnenie vašej značky.

Sú aj iné nástroje

Aj firma, ktorá predáva také drobné komponenty, ako sú závitníky a závitové očká a rôzne náradie, sa môže zviditeľniť práve prostredníctvom Google reklamy. Stačí len správne identifikovať cieľovú skupinu. Cieľových skupín môže byť v tomto prípade aj niekoľko. Napríklad výrobné podniky, živnostníci a tiež domáci kutili.
Návštevnosť stránky sa dá podporiť aj inými nástrojmi. Najhlavnejšími sú SEO optimalizácia (optimalizácia stránky pre vyhľadávače) a linkbuilding (tvorba spätných odkazov). Aj tieto činnosti patria do rúk odborníkov, ktorí posúdia obsah, dizajn, rýchlosť stránky a iné dôležité kritériá pre SEO optimalizáciu. Navrhnú tiež vhodné stránky preumiestnenie spätných odkazov. Správne vytvorené spätné odkazy zvýšia návštevnosť stránky, zviditeľnia vašu značku a prinesú vás do povedomia širšieho okruhu zákazníkov.

Hodnotenie
1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Počet hodnotení: 0


Náhodné články z aktuálnej sekcie Náhodné videá z aktuálnej sekcie
Komentáre

Páči sa vám autorov štýl písania, stotožňujete sa s jeho názorom alebo si myslíte, že sa na vec pozerá zo zlého uhla a niečo mu uniká? Zapojte sa do diskusie a vyjadrite svoj názor!

nebude uverejnený
Alebo sa prihláste »
Koľko je 1 plus dva?
Položky označené * sú povinné

Prihlásenie
 
 
Reklama